Agrohoritzontal es posiciona clarament en contra les patents sobre els aliments. Aquests dispositius legals són els que permeten a empreses com Montsanto apropiar-se de certes llavors i denunciar als agricultors que, casi bé sempre per accident o per culpa d’aquell maleït hobby de certs insectes que se’n diu polinització, cultiven aquestes llavors als seus terrenys.
Para ubicar a los campesinos, la transnacional realiza arduas investigaciones, “así como duras acusaciones que han llevado a los agricultores a cambiar el modo de cosechar. El resultado no es nada menos que una agresión a los procedimientos agrícolas antiguos y tradicionales que han perdurado durante siglos”, señala el reporte del Centro de Seguridad Alimentaria de Estados Unidos denominado Monsanto contra los productores estadunidenses.
En un article aparegut en una web que preten fer una lectura alternativa de certes notícies, hem trobat aquest article que descriu el cas de les 190 denúncies que la multinacional ha posat a productors estadounidenses.
Un Comentario
Ups,se me olvidaba chicos!!Alguien busco la teoria de las piñas de Maria??? y no olvidemos, la supuesta» teoria del platano de Alex…ufh ,lo que dio Sa Barraca…je,je ke buen rato!!!!